pondělí 10. července 2017

Pýcha a předsudek herci

Když se doslechne, že se na sousední panství. Anglii sužují problémy s invazí zombie, což přehlíží paní Bennetová (Sally Phillips), protože chce provdat svých pět dcer. Dobrá oddechovka, když člověk přistoupí na tu hru. Pan Bennet (Charles Dance) se naopak stará.


Několik originálních situací, které by v jiném žánru šly jen těžko, pár vtipných hlášek, nic náročného na páteční večer. Režisér Joe Wright se ovšem pokusil zpracovat toto důvěrně známé téma po svém.

Rozhodně jsem se chtěl vyhnout bezstarostné idylce, kterou se filmy z. Rodina Bennetových má pět dcer. Nejstarší Jane je milá, mírná kráska, druhá Elisabeth je pohledná, vtipná, prostřední Mary je přemoudřelá encyklopedie,. Darcy i Elizabeth jsou starší, než uvádí předloha, ale v tomhle celkově posunutém díle mi to nevadí) a jediné, co mi překáželo, byl výrazný posun charakteru lady Catherine de Bourgh. Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.


Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. O tom, že nejlepší pan Darcy všech dob je Colin Firth, není pochyb. To vám dosvědčí i Bridget Jonesová.

Je to překrásné zpracování na základě stejnomenné knihy od Jane Austinové. Pýcha a předsudek Herci a tvůrci. Herecké obsazení je naprosto skvělé, interiéry nádherné a děj velmi dobře zpracován. Příběh popisuje dění v rodině Bennetových poté, co do nedalekého panství přijíždí bohatý muž se svým neméně movitým přítelem. Je to z holywoodské sériové velkovýrobny, ale nedá se tomu upřít lehká ruka, komika a většinou dobrá volba při výběru herců.


Děj se posouvá asi tak do třicátých let 19. Co mne hodně mrzelo bylo jak málo prostoru dostala Lena Headey. Matt Smith byl prakticky pořád Doctor, ale výborný :) Málokdy dávám těmto filmům vysoké hodnocení, ale tentokrát si nemohu pomoci. I zde se jedná o romantický příběh, který mi sedl, herci byli sympatičtí, ale bylo to vhodně proloženo zombíky, díky čemuž ten film nebyl nudný. Myslím si, že to celkem do sebe zapadlo, pro někoho je to možná neobvyklé, že máme v 19.


Titulky ke stažení na Titulky. Hru jsem viděla před rokem. Pamatuji si, že mě to celkem bavilo, ale dnes už si z ní nic nepamatuji, až me to mrzí. Jen mihnutí paní Preissové na jevišti, nadšení z Darcyho v podání pana Baťka, štronzo alá selfie a kulisu domu.


This feature is not available right now. Please try again later. POUŽÍVÁNÍM WEBU S TÍM VYJADŘUJETE SOUHLAS.

Setkat se s tímhle seriálem po letech bylo o to příjemnější, že jsem měla možnost ho vidět v původním znění a že moje vzpomínky mě nezradily a seriál zůstal takový, jaký jsem si ho pamatovala. Ani jsem nevěděla jak a byla jsem skoro na konci. Samotný děj - jediné, co matka pěti dívek chce, je všechny co nejvýhodněji a nejrychleji provdat se už trochu liší od dnešního světa. Pro mě by byl ten jejich život příliš stereotypní a nudný.


Pořád dokola chodit na. Daniel Špinar v Národním divadle naopak ironii učinil tématem inscenace.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения