pondělí 10. října 2016

Těhotenský test slabý proužek

Když jsem si udělala test , byl 2. Co znamená slabý druhý proužek na těhotenský test ? Tento výsledek je interpretován jako negativní. Ale po několika dnech se vyplatí provést další test. Těhotenský test a hodně slabý proužek už rozebírají maminky na webu eMimino. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Indikační proužek se v případě negativního výsledku testu nezbarví vůbec a vidíte pouze proužek kontrolní.


Slabý proužek na testu. Pro jistotu je třeba počkat cca 3-minuty pro potvrzení. Falešně pozitivní těhotenský test. V některých případech se stane, že test ukáže pozitivní výsledek i přesto, že nejste těhotná. Ovulační test vypadá stejně jako těhotenský test a také se stejně používá – ponoří se na několik vteřin do vzorku moči a poté se vyhodnotí pozitivní nebo negativní výsledek.


Pokud je test slabě pozitivní, nebo silně pozitivní, je nejvhodnější doba k pohlavnímu styku. Pro rejpalky - stejnou otázka jsem nenašla, nechci slyšet, jestli jsem těhotná, ani jak to dopadne, nečekám křištálovou kouli, jen mě zajímají zkušenosti jiných maminek. Který těhotenský test si vybrat?


Protože je těhotenských testů nepřeberné množství, rozhodla jsem se trochu prozkoumat internet a najít ty nejlépe hodnocené. Moje hledání dopadlo následovně: 1. Ahoj holky, máte zkušennost s tím že jste byly těhu a test vám ze začátku ukazal pouze slabé ale viditelné pozitivní čárky? TT z ranní moči a byl pozitivní stím, že čárka byla viditelná dobře nikoliv barevně sytá tako čárka v kontrolní zóně, dnes jsem si dělala test znovu (od jiné značky) a tam pozitivní čárka byla slabší něž včera. Ahoj holky, prosím poraďte, v neděli jsem si udělala test a vyšel mi slaboulinký duch, dnes znova (po dvou dnech) a zase takový, jen trošku růžovější. Poslední MS jsem měla 17.


Nejcitlivější těhotenský test na našem trhu pro včasné zjištění těhotenství ještě před začátkem plánované menstruace. Balení obsahuje test. Pokud se slabý proužek na těhotenském testu objevil o něco později, tato okolnost není jasným znakem zajímavé situace.


Když se místo testovací zóny objeví bílý proužek , do testu vstoupí velké množství kapaliny. Je třeba poznamenat, že jasné, slabétěhotenský test naznačuje pozitivní výsledek. Kdy si udělat těhotenský test ? Pokud je vaše těhotenství plánované a vyšla jste mu naproti zjištěním plodných dnů pomocí testů ovulace, doporučujeme použít těhotenský test zhruba týden po vynechání pravidelné menstruace. Jaký druh testu je těhotenství před zpoždění? Jak definovat těhotenství bez zkoušek?


Jak rozlišit PMS před otěhotněním odložit? Domácí těhotenské testy jak je známe nyní, byly vynalezeny teprve před několika lety, nicméně jejich historie sahá až do hluboké minulosti. Detail zboží Ovulační test LH kazetový formát. I tak mě ale překvapilo, že vyšel. Po týdnu znovu a opět pozitivní (už silný proužek ). Co může být příčinou, že test vyšel tak brzy?


Já si dělala včera pozdě večer jeden a dnes ráno druhý, a řekla bych že ta ranní čárka je výraznější. Dělala jsem si těhotenský test nechala ho působit,jenže se mi objevila jedna zbarvená,ale pak pod tou zbarvenou čárkou se mi objevila světloulinká čárka tak se bojím jestli to není,že bych mohla být v tom a nebo jestli si s tím nemusím lámat hlavu. Potřebovala bych to hnedka vědět.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения