středa 29. května 2019

Láska z paříže

Láska z paříže

Krásně napsaná kniha, za mě nejlepší autorčina tvorba s velmi poutavým příběhem. Je úplně jiná než ostatní její knihy. Více než samotný děj knihy mě zaujal příběh.


Bylo legrační sledovat některé české herce před třiceti lety, to bylo však to jediné k pousmání. Láska z pasáže je totiž dosti vážný film, jenž mi náradně sednul, úplně jsem se posunul v čase a držel pěsti milostnému vztahu Pavla a Jany s příhodnou kulisou písniček Michala Davida. Myslím si, že Jaroslav Soukup.


Láska z Paříže mi padla do oka hned po přečtení anotace, a proto jsem neváhala a přečetla ji celou. Je to možná i tím, že jsem milovnicí Francie, ale prostředí na mě dýchalo opravdu tak, jak to nejspíše autorka zamýšlela. Eugenia (Bérénice Bejo) se vrací z Paříže na rodinný ranč poblíž Buenos Aires poté, co její otec utrpí mozkovou příhodu. Po letech se tak setkává se svou matkou a sestrou Miou (Martina Gusman), k níž měla kdysi velmi blízko. Až po dočtení této knížky, jsem zjistila, že byl vlastně nějaký jakoby první díl.


Láska z paříže

Dnes objednáte, zítra vyzvednete… a můžete začít číst. Vážení zákazníci, knihy si u nás můžete nadále objednávat s doručením Českou poštou , GLS, Zásilkovnou či s vyzvednutím na našich výdejnách v Brně, Praze a Plzni. Již dlouho jsem žádnou knihu nehltala s takovým napětím a zájmem. Balíček dopisů, v nichž si milenci slibují věčnou lásku, vůně starého parfému, gramofonová deska s nostalgickým šansonem J´attendrai (Budu na tebe čekat).


Obsah knihy: Láska z Paříže. Pařížský byt, co zůstal sedmdesát let zavřený. Teď se chystá na setkání s fanoušky v Praze.


Láska a sýr v Paříži je povedený romantický kousek, který ale bohužel pro mě byl až moc průhledný, což ale věřím, nebude vadit zbytku čtenářského romantického osazenstva tak jako mně. Na druhou stranu se zde dočkáme krásného a šťastného konce a přeci jen, co si budeme povídat, z tohoto důvodu lidé po tomto. Tajemství, které čeká, až je někdo odhalí.


Nyní má Jack přiletět za Ruby, aby společně oslavili její narozeniny. Ovšem Ruby na letišti z. Edith Piaf a Macela Cerdana vzali docela z rychlíku na druhou stranu zrovna tenhle vztah je asi fakt nejznámější z těch kterým se dokument věnuje. Láska v Paříži navíc nepostrádá s ohledem na jistý atnický tragično některých vztahů ani určitou dávku emoci a ke všemu je ještě skvělě vyhudebněna.


Harriet, co má samoty už plné zuby. Prolistujte stránky knihy, přečtěte si recenze čtenářů, nechte si doporučit podobnou knihu z nabídky více než miliónů titulů. To vše na pozadí příběhu „ láska z Paříže “, kde se přes hledání studia v zahraničí v Paříži, poté kavárny, informací jak okouzlit Francouzku, hledání restaurace, práce v Paříži, svatebního kostela dostáváme až k závěrečnému hledání „jak sestavit postýlku“. Zamilovat se můžete kdekoliv. Romantický film je prostředním z trilogie o Jessem (Ethan Hawke) a Celine (Julie Delpy).


V prvním díle se v rychlíku z Budapešti do Vídně dvojice poznala. Pokračování jejich společného příběhu je situováno do Paříže. Závěrečný snímek se odehrává na dovolené v Řecku a právě dnes vstupuje do českých kin.


Láska z paříže

Hlavní hrdinka Ruby Millerová pátrá po dávných tajemstvích spjaté s láskou. Co se vám vybaví při vyslovení jména Alexandra Potter? Autorka světoznámých titulů? Paříž ji vtáhne do svého kouzla hned první večer a Ruby už ví, že. Všechny jsou ze současnosti, hrdinkami jsou mladé dívky a ženy, které sní o lásce a většinou se jim podaří tu osudovou lás.


Osud ji zavedl do Paříže.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения